benim bebeğim 10 günlük şuan küvezde cuma günü çıkıcak inşallah meme ucum var ama sütüm azdı o yokken sağdım sağdımm çoğalttım hatta poşetlere koydum götürdüm küveze giremden önce 3 gün benleydi baya emiyordu memeci bir bebekti ama sütüm gelmiyordu fazla şimdi ise korkum şu küvezdeyken biberona alıştı eskisi gibi mememi tutar mı yoksa red edermi ?