Senay- Kızlar bebeğimin pipisinde pişik ve yapışıklık vardı bundan dolayı 16 Eylül cumartesi günü sünnet ettirdim. Sünnet ağrıları ne zaman geçer. Ne kadar sürüyor. Tecrübeli annelerim yazabilir mi 🏵️
Arasinannesi20 İlk 2 gün zor oluyor çiş kaka yapınca ağlıyor ama sonra hiç sünnet olmamışgibi oluyor bende 3 aylıkken yaptırmıştım