Güzel anneler kızımın doğum günü için mini kavanoz vede üstüne pleksi ile rüya 1 yaşında yazdırdım kargoda gelicek inşallah sizce kavanozun ici ne ne koymalıyım bal koyan var draje çikolata veya kaşık çikolata var benim aklımda sizden de fikir istiyorun parlak fikirli anneler cok burda teşekkür ederim şimdiden