Asyaa22 Kızım 1 yaşında bana bir arkadaşım almış ama 4 yaş yazıyor kullanımı kullanan varmı acaba sorun olurmu kullansam
Mercosey Kayraaa59 evet öğlen yemeğiyle birlikte ya da kahvaltıdan sonra verseniz iyi olur iyi emilir
Alya-Sena Asyaa22 12. Aya girdigi gunden beri gunde 1 cay kasigi tok karnina kullaniyorm suan 14 bucuk aylik