
Merhaba arkadaşlar ben sma tip2 ölümcül kas hastası olan Aysima ve nursima’nın gönüllü ablasıyım aklınıza gelebilecek her şey valilik onaylıdır Instagram hesabımızdan bakabilirsiniz 🥰 sizlerden ricam şudur ki ikizler ailesi olarak her ayın 1-15 arasında sadaka programı düzenledik 2₺-3₺-5₺-10₺ hiç farketmez her ay düzenli olarak ikizcanlarımıza sadaka bağışlamak isteyen var mıdır acaba? Eğer varsa Instagram hesabım üzerinden iletişime geçmek isterim❤️