kızım 3 ay 26 günlük, sadece mama yerken kakasını yapar, ama midesinde gazı kaldıysa mutlaka uyanır. bazen 1 kere çıkartır heralde bitti derim yatırırım. ağlayarak uyandığında kucağıma aldığım gibi gazını çıkartır bidaha uyur. bağırsak gazıyla daha küçükken biraz zorlanıyodu, probiyotik kullandığım için sanırım bağırsak gaz sorunumuz olmadı