Tatli06 tatlım bzde suan 26 aylığız 23 deyken anlattım her gun neler dedim azaltmaya çalıstım yok ayrılmıyor şu 15 gundur geceleri saat başı uyanmaya başldı yemesi de iyi değil malasf o yuzden bugun bant yapıstırdım kalktıktan snra kahvaltı edp dışarı cıktık oynadık biraz öğle uykusuna bnmkide memeyle uyur bn de ddm ki kızım bak uf olmş kapanmş artık ddm ağladı baya ama sakinleştrmeye calstm sarıldım öpdm ayagımda sallıyorum hala telefndan ninni açtm ayagımdan indirmedim ama kararlıyım oyalıcam bu seklde unuttrmaya calısıcam buyuduler cnkü salca bişi sürmk istemedim travma yartmamak için bu yontemi dencm baklm İNŞALLAH başarılı olurum