Oğlum 16 aylık ve zil çalınca aşırı korkuyo çığlık atiyo kucağıma atliyo korkudan. Normalde çok duymuyor bize gelen genelde kapıya vurur zile basmaz bu aralar 1 2 kez duydu böyle tepkiler veriyor normal midir bu kadar korkması bende artık zil çalacak diye korkuyorum 😬