gunduzer70 Erken doğum yaptım 34+1 şu an 2 ay 28 günlüğüz 55 günlük yoğum bakım sürecimiz old acaba çocuğumun doğduğu günden mi hesaplamam lazım yoksa haftası dolduğu gündenmi hesaplamam gerekiyor kaç aylık olduğunu bilenler yazabilirmi
Hiilyuss gunduzer70 düzeltilmis dogum tarihi diye hesaplıyorlar ama bilemedim doktorunuz bilgilendirmedi mi
Mercosey gunduzer70 34 haftalık doğum yapmışsınız ya çocuğunuz 6 hafta erken doğmuş yani. Şu an doğalı 88 gün olmuş ama 42 gün ( 6hafta yani ) erken doğduğundan düzeltilmiş yaşı bebeğinizin 46 gün. Yani çocuğunuz şu an aslında 46 günlük gibi şu an. 2 yaşına kadar çocuğunuzun düzeltilmiş yaşını söylersiniz genelde. Doktor ona göre takip eder ona göre muayene eder.
gunduzer70 Hiilyuss aslında sormadım bu hsuusu kurtulduğumuza sevinirken yoğumbakımdan aklıma hiç gelmedi bu husus ama bilgi almam lazım tabiki
sevgiim gunduzer70 6 hafta geriden yani 1 buçuk ay küçük olarak hesaplicaksin gelisimini bende 33+2 doğum yaptm 5 gun kaldik yogun bakimda doktorum kıyaslama ypma dedi 1 yaşından sonra yasitlarinj yakakar dedii
Hiilyuss gunduzer70 sağlıklı olsun da haftasını öğrenirsin bisiy olmaz geçmis plsun rabbim tekrar düsürmesin hastanelere 🤲🏻❤️
gunduzer70 Hepinize çok teşekkür ederim detaylı bilgilendirleriniz içinde ayriyeten çok sağolun düzeltilmiş olarak takip yapacağim💐