AselinAnnesiiiiiiiii MTVr serum fizyolojik 2 defa kullandım sonra serum yazdı doktor bu daha iyi dedi şırıngayla serumu çekip sıkıyorum daha iyi oluyor bence öyle yapın şuan 11 aylık hâlâ serum kullanıyorum burnunu temizlemek için
nidan34 MTVr şaka gibi dün aldım daha hazır dursun diye bilmiyordum hangi marka kullanıcaz peki bilginiz var mı?
MTVr deletedmom01 AselinAnnesiiiiiiiii sağlık bakanlığı sağlık dışında her işi yapıyor galiba ne diye varsa
Vera1810 Minigim38 ben de iki Kızıma da hiçbir zaman öyle tek kullanımlık serumlardan almadım her zaman izotonik su aldım serum şeklinde onu şırınga ile basarak temizledim
minikavokadomm MTVr ben de 12 kutu kullndım weebaby siz ne kadar kullndınız cimere yazcam ne risk oldgunu öğrenmk için