Birbalannesi09 Günlerdir kabızlık yasiyo ve tuvaletini yaparken çok zorlaniyo hemde kati oyun hamuru gibi kabiz yapan yiyecekler kabizligi geciren yiyecekler nedir anlatirmisiniz siz bu sureci nasil atlattiniz ?
bunemeselaa Birbalannesi09 kaç aylık acaba benimde bebeğim 13 aylık ve 4-5 günde anca kakasını yapıyor yaptığı gün 3-4 kez falan yapıyor sonra bi 4-5 gün geçiyor yapmıyor. Ek gıdayı doyumluk yemiyor mama ile besleniyor genelde doktor mamayı 2-3 öğüne düşür muhakkak ek gıda destekli git artık bünyesi ona alışmış dedi ama illaki rahatsız oluyordur bebeğim. Bana muz ve şeftali verme dedi erik vs verebilirsin demişti birde zeytinyağı veriyorum bazen
Birbalannesi09 bunemeselaa 6 aylik bende her sabah yumurta sarısına zeyninyagi koyar suy acar veririm yanina bebek buskivisi karafut ozu meyve yogurt veririm oglende corba veriyirum ama yemiyo tarhana cormasi yaptim yogurt corbasi yaptim zar zor yarisi bile bitmiyor 😔
Aslicamm Birbalannesi09 ek gıda döneminde kabızlığın en temel sebebi ek gıdayı fazla vermektir. Ne zaman tadım yapmaya başladınız bilmiyorum ama 6 aylık bi bebek için tek bir öğün bile yeterli muhtemeln kabizlik sebebi sindirebileceginden daha fazla yemek yedirmeye calismaniz. 6 aylık bebek için çok fazla bunlar
Birbalannesi09 Aslicamm aslinda 1 hafta sonra 7 aylik olucak gunde iki ogun yiyor zaten bi kahvaltı bi bide aksam ogunu biraz zayif diye yemesinde israr ediyorum evet ama cok yese kusardi bence