Kızlar merhaba bebeğimi slikon uç ile emziriyordum ilk başta çok güzel kilo alıyordu herkes şaşırmıştı , şu anda 4 aylık slikon uçsuz emziriyorum artık, 18 günde 100gr ancak almış aile hekimi devam sütü yada kaşık mama önerdi, ben çocuk doktoruna götüreceğim, başına gelen tavsiyesi olan var mı, mama olursa emmeyi bırakır mı ondan çok korkuyorum, mama hipp güzel kilo aldırıyormuş tavsiyesi olan yardımcı olabilir mi ?