uyarnur ilk oğlum 2 yaşındaydı ucunu kesip beraber çöpe atmıştık böcekler yemiş demiştim 😂 bunu önermiyolar ama ben öyle yaptım. Şimdi ikincisi 1.5 yaşında dediğini gibi bıraktırmak istiyorum bende çok düşkün ama çöpe atalımı tam kavrayamaz biraz daha zaman versem diyorum. Gece uykuları emziği bırakınca düzelir mi acaba şimdi emzik olamadan uyumuyor ya o kadar kararasızım ki