Elifhafsa1 Bugün rotavirüs aşısı olduk ve geldkten snra uyudu normalde bu kadar uyumaz sizlerde de böyle oldu mu
Aslihan27 Aslihan27 ilk dozu vurunduk bizde ☺️ Birşey olmaz merak etmeyin o gün biraz uykulu oluyorlar sonra geçiyor
Rumeysa_18 Benim Bebeğim de baya uyumuştu hemşireyi aramıştım aşıdan değildir ama uyandır emzir demişti