Kolikli bir bebek. Tek söyleyeceğim şey Allah sabır versin. Biz tam 5 ay çektik 5 aydan sonra azalma oluyor ay ay farkediyor. Bize ne gaz ilaçları ne kimyon rezene ne mesajlar hiçbiri işe yaramadı tek yardımcımız saç kurutma makinesi onunla biraz sakinleşiyordu aralıksız 5 veya 6nsaat ağlardı ağlamaları da öyle vöyle değil katıla katıla nefesi kesilirdi ama geçiyor dediğim gibi tek ilaç zaman ve sabır. Kolik başlıklarını gördüğüm zaman yazmaya çalışıyorum ben bir baba olmama rağmen ozamanlar ağladığımı bilirim o dönemde tam 10 kilo vermiştim yemek yiyemiyorsun düzenin bozuluyor stres.. Allahtan geride kaldı. Ve bu koliğin maalesef tıptada bir çaresi yok. Kaç dr kaç prof götürdük yapacak birşey yok dedi ağlayacak bugüne kadar hiçbit bebek ağlamaktan çatlamamıştır dediler bile. Diyeceğim zor zamanlar allah sabır versin ama zaöanla föreceksiniz hafiflwyecek vw gececek..