buraya yazmistim babildamiyo agulamiyor die dün sabah bianda babildamaya başladı bende videoya aliyordum anne anne ust uste 2 kere dedim ve an yaşandı kızım annn nee dedi 😍 Allah’m o an o kadar mutlu oldumki ve bunu kameraya almış olmam ilk kelimesi benim için cok anlamli oldu hala gün icinde söylüyor ben tekrarladikca.