Merhabalar bebeğim bugün 11 günlük oldu sarılık değerimiz ilk günden beri 12 ile 15 arasi çikiyor bugun doktora gozuktuk kilo alimi gayet iyi dedi 3 gün sonra tekrar gelin düşmezse kan alıp bazı değerlere bakcaz dedi bu durumu yasayan var mı acaba neler yapabiliriz