T-24 çok zorlu bir süreç mi benim kızım da 4,5 yaşında hem bademcik hem geniz eti problemli ve ameliyat olması gerekiyor artık tüm sorunlar var çok sık hastalanmaya da başladı kreşe gidiyoruz ama ben bildirdim ama tam anlamıyla ne zaman süre sonra düzeliyor ve ondan sonra iştah problemi varsa mesela bir değişme oldu mu