ygzmoms Bizimde 18 ayimiza az kaldı. Ama kafayı yememede az kaldi. O uysal sakın kızım gtti her yere saldıran, seslendigimde hemen bana bakıp kahkaha atıp yine simarikliga devam eden, uykusunun azaldığı bı kız geldi. O kadar hareketliki yemek ev işi kızım derken bu ayda onun sayesinde 3 kilo verdim. En uzuldugum noktada iştahı öyle güzel bebekken bu ay yemek yedirebilmek bana en büyük mutluluk oldu. Yaramazlık peşinde kosucamm diye heleki evde benden başka 3. Kişi varsa asla yediremiyorumm:(