4 gündür hastaydı hastayken emmeyi bıraktı şimdi biraz iyileşti emmek istiyor sizce hazır bırakmışken devam etmeli miyim yoksa yeniden emzirmeli miyim? 3 aylık hamileyim nasılsa bırakacaktı bu yüzden soruyorum. Bi de 3 gündür emmedi süt bekledi iyi olmaz diyorlar doğruluğu var mı ?