Merymc 4 yaşına girmek üzere olan bir oğlum var odası ve yatağı olmasına rağmen babası ve benimle uyumak istiyor. Büyüdüğü için artık çok zor oluyor birlikte uyumak. Bir türlü alıştıramadık kendi yatağına sizce ne yapmalıyım 😥
Merymc hayalperest__ yatağına birlikte uzanıyoruz kitap okuyoruz sonra uyuyana kadar yanından ayrılmıyorum uyuduktan sonra gidiyorum iki buçuk üç gibi geliyor yanımıza ve daha gitmiyor odasına