iremnursusan Hanımlar merhaba emzirirken koltuk altımda birden şişlik oluştu sebebi ne olabilir sizce böyle koltuk altım aşırı şiş bu durumu yaşayan var mı
ayse0885 iremnursusan aynı sorunu iki gün önce yaşadım hemen ılık duş ve sıcak su torbası koydum gece agrım acı hisimde vardı hata 1 gün önce gece cok halsızdım parol aldım bugun sıslık bayagı ındı acısa da bol bol emzirmen lazım gene 🌸
themuhtesem iremnursusan bende de ilk haftada oldu. Dokundukça ağrı yapıyordu. doktorum koltuk altında meme dokusu vardır ondan şişmiştir dedi, emzirdikçe ağrısı geçti ama şişlik hafif duruyor hala. 1 ay oldu doğum yapalı.
happymoomy iremnursusan mastit olmuş olabilir kuzum sıcak su ile masaj yap birde emzir o göğsü bol bol ya da makina ile sağ sonra göğüsler alışıyor , benimde ilk başta öyle olmuştu
iremnursusan themuhtesem peki doktor neden oluştuğunda söyledi mi emzirirken bi anda ağrı giriyor batıyor böyle