Kızım 2 buçuk yaşında sprail le korunuyorum bu adetimde cikarttirmayi düşünüyorum ama kararsizimda daha erken mi diye hemen kalirmiyim kalmazmiyim hiç bir fikrim yok ilk kızımda kistim vardı 8 ay sonra hamile kaldım bunda nasıl olurum bilmiyorum doğumda kistimi patlatmisti doktor sonra yenilemedi 2 senedir de kadın doğuma gitmiyorum yaş aralığı erkenmi acaba yada yaş aralığı nasıl olmalı