11 aylık olduk olalı sürekli mız mız sürekli ağlıyor telefonu elimde görünce kriz geçiriyor sadece telefon değil elimde çatal bıçak olsun herşeyi istiyor veremeyince ağlama krizleri huysuzlanma vs vs oyalanacağı bişey veriyorum biraz oynuyor elinden almam gereken bişey olunca ona da ağlıyor büsürü oyuncak var asla ilgisini çekmiyor gerçekten bu aydan önce cok rahattı ama şimdi okadar huzursuz ve mız mız ki ekrana hiç baktırmadım baktırmayıda düşünmüyorum sadece bazen telefonu cok mızmızlanınca veriyorum odaklanmıyor sadece ağzına alıp oynuyor geri alıyorum sonra neden böyle yapıyor ya oyuncak önerisi olan varmı? Sürekli oyun oynuyorum şarkılar söylüyorum eğleniyoruz birlikte ama nefes alcak vaktim gerçekten olmuyor eskiden oyuncaklarıyla oyalanırdı ben bi yarım saatte olsa uzanırdım şimdi oda yok