Biz de aynı durumdaydık kızım geceleri sürekli uyanıyordu maksimum 2 saatte uyanıyordu iştahı hiç yoktu doktorlar 2 yaşına kadar emzirmemi önerdiler ama 20 aylıkken emzirmeyi bıraktık ve şuan hem iştahı tamamen düzeldi her şeyi yiyor ve gün içinde sürekli yeme isteği var ve geceleri deliksiz uykuya geçtik çok şükür 🙏🏻