Merhaba kizlar ben 3 ay önce doğum yaptım yaklaşık bi iki hafta önce test yaptım evde 3 tanesi de çift çizgi çıktı fakat hastaneye gittim orada duvar kalınlaşması var fakat kese oluşmamış dediler dün kanama başladı tekrar başka bı özel hastaneye gittim duvar kalınlaşması yok dedi kese de yok beta da düşük çıktı doktor düşük yapıyor olabilirsin dedi başına gelen varsa bilgilerinize ihtiyacım var 🤲