Sydbll Merhaba oğlum 41 günlük ve kasık fıtığı var doktor haftaya çarşambaya ameliyat randevusu verdi hem fıtık hem sünneti yaparız dedi. Fıtık biraz büyüdü afedersiniz pipisine doğru inmeye başladı dün doktor da gördü. Merak ettiğim şu ağrı acı yapar mı acaba ki gündür huysuz çok. Etini sıkıyolar sanki öyle ağlıyor üzüntüden kahroldum ya☹️
Selensahins Sydbll ameliyat oldu mu acaba oğlunuz. Benim oğluma bu cuma gün verdiler ameliyat olacak merak ettim sizin kuzunuz oldu mu ameliyat
Sydbll Selensahins merhaba dün oldu ameliyat hem fıtık hem sünnet oldu r gece kalsın hastanede dediler küçük ya gözetim altında dursun diye
Sydbll [bilinmeyen] çok teşekkür ederim Allah razı olsun bugün daha iyi sanki çok şükür bir de sünnet oldu sanırım o da ağrı acı yapıyor fitil kullanıyoruz rahat ediyor bir nebze
Selensahins Sydbll hangi fitili kullanıyorsunuz bu arada ihtiyacımız olursa biz de alalım bize parol verdiler şurup
Sydbll Selensahins ay hadi hayırlı olsun gelmiş geçmiş olsun. Bize paranox verdiler ben sabah akşam veriyorum bir iki gündür daha rahat uyuyor. Ne kadarlık oğlunuz
Selensahins Sydbll 2 ay 10 günlük. Fitil ağrısına mı iyi geliyor acaba. Biz şurup veriyoruz da kaka için gaz için çok ıkınıyor yapmayınca ağlıyor doktor da ıkınmasın ağlamasın diye tembihledi bizi ne yapsam bilemedim
Sydbll Calpol şurup da vardı ama hastanede hemşire dedi ki gıda almıyor o yüzden şurubu önermiyoruz fitil kullanın. Sanırım ağrı için fitil. Bizimki de çok ıkınıyor ya