Kızlar 15 aylık bebeğim ve olumlu desteklemek adına neler yapabilriim ailelerden uzakta yaşıyoruz parktan parka çocuk görüyoruz ve hergün çıkartıyorum evde ses yükselten bir ailede değiliz ama yabancılardan çok ürküyor bıcır bıcır kelimelet kullanan çocuk dışarda çok kaptıyor kendini. Kelime kullanıyor mu diye soranda oluyor düşünün. Ailemin yanına gittiğimde çok vakit geçirdiğimiz kişilere daha sıcak orda kendi gibi doğal oluyor ama başka yerde durup sadece bakıyor uzaktan temaS kurmak istemiyor. Öyle akranıda yok yaşıt evde oynamaları için çağırayım ne yapabilriim . Oyun grubuna götürüyorım çıcuklardan çekiniyor fazla iletişim kurmak istemiyor . Kreşe ilerde vermek istiyorum 3 yaşında ama yabancı yerde benden ayrılmak istemez diye yavaş yavaş hazırlamak istiyorum onu