Monarosa-06 Kizlar bebgim 3 aylık 3 numara kullanıyoruz sırtına çıkarıyor birden yapınca sizce neden olur bu?
Sekeroglannn Monarosa-06 Oturarak ya da yatarak yapıyorsa normal bizde de oluyor hala🤦♀️Bi beden büyük bez deneyebilirsiniz
_-zynp-_ Monarosa-06 bizimde öyle özellikle pusette yapabiliyor o zaman çıkıyor bezden varsın çıkarıp rahatlasında üstü değişir 😂
Aslananne1 Sekeroglannn 3 aylik nasıl yapsın kakasini ayakta mı 😀😀😀😀oturarak uzanarak diyorsunuz da mecbur doğası gereği uzanarak yapacak 3 aylık daha 😅 o bezi küçük geliyordur yada anne tam iyi baglamiyordur arkadan kıvırmasi lazim tasmamasi için
12-balkizim00- Bizde de öyle oluyor normal bence bazen çok yaptığından bazen az yapsa bile çıkıyor o an kucağımiza falan yada emerken oluyor genel de ama ben şöyle yapıyorum bezin biraz arkasından katılıyorum ne kadar yapsada cikmior bizde üç ay 13 gunluguuz
Hilalkahraman Büyük beden kullanırsanız tam sarmadığından daha çok taşma yapabilir bezin sırt kısmına gelen yeri 2 3 cm içe kıvırmayı deneyin bacaklarına gelen kısımdaki lastikleri de açarsanız daha az taşma olur 🌸
Sekeroglannn Aslananne1 😂😂😂Benim oğlum 1 yaşında ona istinaden genel yazdım 😂Bel kıvırma olayını ben de denedim ama bez bel kısmını tahriş etmişti. O yüzden önermedim