Kizlar bebegm 17 aylik .hastane surecimiz oldu 5 gun hastane de yattik .ondan beri asiri meme düşkünü dakika bası meme de .surekli meme diye agliyo .sutum yok kesildi ama emzik gbi kullaniyor .bir nevi rahatliyor .kıyamıyorum da ama artk cok yoruldum .sutum olsa emsin ama yok .surekl8 meme .dissrida kucagima alırım meme bir yere gideriz meme .yemek yeriz meme. Gece besigine yatiriyorum sanrm yokluğumu hissedyor memeye alıyorum yanmda yatiyor sabaha kadar deliksiz uyuyor .ama besige koysam mutlaka memeye kalkıyor. Memeyi kessem besiginde uyur mu sizce. Bide kessem mi sutum yok zaten ama rahatlıyor sanki dis süreci vs daha mi kolay atlatr