AliHamzam1 https://mutluresim.com/image/n2s6rM https://mutluresim.com/image/n2siOz Kızlar oğlum 7 aylık gözü iki gündür böyle kanlanmş durumda hiç hali yok gözü için doktora götüreyim mi Küçük bir ilçede yaşıyorum deprem bölgesindeyiz doktor için il e gideceğim sizce götürmelimiyim önemli bişey gözüküyor mu (Gözünü çok ovalamıyor ondan oldu demeyin
Pnaar34 AliHamzam1 bizimkide böyle başladı sulanma kasınma yoktu ama sonrasında kaşıntıda başladı 3 hafta sürdü 3 farklı damla verildi 2 doktor gördü yine geçmedi en son venividigöz hastanesine götürdük çok şükür yazdığı damla ile geçti bence götürün ovalama başlamadan
Bircannn AliHamzam1 bence götür canım göz sonuçta önemli kaşınıyodur kıyamam en azından damla acısını kaşıntısını keser😊 Allah bağışlasın bu arada
AliHamzam1 Pnaar34 neden olmuş kuzum mikrop falan mı kapmışlar anlamadım evden dışarı da çıkmıyoruz biz
Pnaar34 AliHamzam1 alerjik bi bebek zaten bizimki tozdan güneşten rüzgardan herşeyden olabilirmiş belirli bi sebebi yoktu
AliHamzam1 Bircannn aşkım hiç gözünü kaşımıyor anlamadım o yüzden de pek üstüne düşmedim ama siz öyle diyince yarına randevu aldım götüreceğim teşekkür ederim 🙂amcasında da küçüklükten göz rahatlızlığı var ondan da tedirgin oldum götüreyim içimiz rahat etsin