Bebeğim 3 aylık olacak neredeyse. Bir sürü şey aldık kendisine ana kucağında durmuyor. Bebek arabasında durmuyor arabada pusete koyuyorum durmuyor. Kanguru aldık durmuyor. Normal evde bi oyun halısı aldık allahtan durduğu 10 dakika sonra feryat figan. Dün bi Avm gidelim dedik üst baş alalım. Burnumuzdan geldi bizim ne haddimize Avmye gitmek yemek yemek. Kaç tane bebek arabası gördüysem içlerinde bebekler var ya uyuyorlar ya duruyorlar ben bizim arabayı boş sürüyorum her seferinde babasının kucağında oluyor. Belli bir süre sonra biz de yoruluyoruz ister istemez kucakta durunca. Sizin de böyle mi acaba yoksa bi ben mi yalnızım