Kızlar bebeğim 26 günlük böyle uyurken arada sesli nefes alıp veriyor hırıltı şeklinde değil böyle tiz şekilde umarım anlatabilmişimdir fizyolojik serum kullanıyorum burnunun içine bakıyorum böyle et parçası var iki burnunda da yani ![orantılı) ikisi de belki de normaldir çok küçük olduğu içindir öyle dar olması sizin bebeklerinizde de böyle bir durum oluyor mu ve burun içleri böyle dar mı acaba
Foto paylaşacağım ama Nasıl yapabilirim