ozlemcyhn Merhaba.Bebeğimin 2 gündür kulağında sarı akıntı var sol kulağında ama kulaktan akacak derecede değil kulağın içinde kalıyor dün de uykusundan aniden ağlayarak uyandı bu durumu yaşaayn varmı doktora götüreceğim bugün ama sormak istedim
Purple_eda123 ozlemcyhn benimde bebeğim öyle bende ne olduğunun bilmiyorum doktora götürdünüzmü acaba
ozlemcyhn Purple_eda123 Götürdüm çok az akıntı olduğunu herhangi ağrı yapmayacağını söyledi ama antibiyotik damla verdi sizde bi gösterin artmadan farklı bişey olmadan önlemini almış olursunuz