Uzun süreli ateş ishal vs yaşadık. Acile götürdüm antibiyotik verdiler ama geçmedi başkente götürdüm kendi doktoruna tifodan şüphelendi ve evet sonuçlar çıktı kızım tifoymuş doktor sonuöçları beklemeden tifo tedavisi için gerekli olan antibiyotiğe başlatmıştı . Yaaşayan var mı forumda bulamadım . Tifo bütün organları etkiler kalıcı hasarlar bırakabilir yazıyor . Ben ne yapacağım geçiren var mı yardımcı olur musunuz