Aslan2103 çok iyi anlıyorum seni 🥲 ben bir de inanılmaz agresifim. Tam uyku regresyonu zamanı oldu bu hastalık. Geceleri ağlayarak uyaniyordu bir haftadır. Naynini naynini 🤹🏻♀️ yapacak bir şey yok, sağlığı yerinde olsun minislerimizin, biz uykusuz kalırız 💪🏻 kafam çalışmıyor uykusuzluktan😄 annem geçen gün diyor ki, Özge sen pratik zekalı bir kızsın hadi napalim söyle 😂 su an pratik mratik yok bende🙈 gerileme bile mevcut dedim😂😂 anneme de veremiyorum oraya gidince gece uyut diye…
Çok hastaydim ben, annemlere gittik bana baksinlar da iyileseyim diye. Bir gece oğlum annemle kaldi, ben 7-8 kere kontrole diye kalktım. Normalde 3-4 maksimum 5 kez kalkıyorum yanımdayken😄