Senemkscu 1 ay önce kimyasal gebelik geçirdim adet oldum ve düşürdüm bu ay test yaptım 2 tane çift çizgi çıktı köyü ama yumurtlama gününde birliktelik olmadı hamile olabilir miyim akşam kan vercem bu arada?