Bebeğim 3 aylık halsiz huzursuz iştahsız ve ateş şikayeti ile doktora götürdük rotavirüs testi pozitif çıktı fakat ishal değil rota bildiğim kadarıyla ishal yapıyor benim bebeğim günde 1 kaka yapıyor şu an böyle bi durum yaşayan var mı birde mamayla besleniyordu şu an Onuda yemiyor ne yaptıysam yediremiyorum görüşlerinize ihtiyacım var 🙏