deletedmom719 Dpr hemen kaldırdınız mı acaba yada hemen emzirdiniz mi. Hemşire yarım saat Emzirme kusmasın demişti bana eve gelene kadar da dik getirmedim. Faydası olduğunu sanmıyorum kusmuş çünkü 😔
Yuliya1219 Dpr biz yaptirdigimiz zaman kusarsa etki etmez demisti hemsiremiz. Oglum cok kusan bi bebekti sukur ki onu kusmadi.
Apalie Dpr biz yaptırdığımız da doktor kusabilir ama sıkıntı değil, gerekli faydayı sağlar diye söylemişti. Tabi bu kadar kısa sürede etkili olur mu bilemiyorum. O yüzden doktorunuza sorsanız daha iyi olur
[silindi] deletedmom719 biz 2 aylık aşılarla birlikte yaptırcaz rotayı, diğer aşılarda ağlarsa emzirip sustururum diyodum rotayı nasıl kusturmadan yapcaz acaba o zaman
deletedmom719 [silindi] bana hemşire 2.ay aşısında rotayı önermemişti. Zaten 2. Ay aşısı ağır geçiyor. Bir kaç gün sonra yaptırın bence. Hemşirenin aşıyı yavaş yavaş vermesi lazım. Kusmaması için hemen kaldırmayın yatarak getirin eve. Yarım saatte emzirmeyin. Zaten o zamana kadar da etki etmiş olur.