Bebeğim 8 aylık üstte 2 altta 2 var dişi. Dünden beri dişlerini sıkıyor gıcırdatıyor ve dün 12 den 2 kadar böyle yapmaktan uyumadı uyandı gene sıkıyor var mı bu durumu yaşayan ne yapmam lazım dişlerini sıkmak kötü bir şey kendimden biliyorum ağrı da yapıyor illaki ona da yapar