Serass Emzirme dönemin de doğum kontrol hapı kullanan var mı sanırım sadece progesteron içeren hap kullanılıyormuş ??
Bellaprensesveprens Serass cerazette var canım tek onu kullanabiliyorsun. Ben onu kullanmıştık ama saatinide düzenli atmam sart
BetulDefnee Serass ben 3 aydır cerazette kullanıyorum aşırı uzun süren regllerim olduğu için doktor şimdi de zlynda adında bir hap önerdi 3 ay da onu deneyeceğim
Metehand Bellaprensesveprens bende emziriyorum bebeğim 2buçuk aylık hap için hastaneye mi gitmeliyim sağlıkocağına mı
Serass Bellaprensesveprens adet ödemin de vs kullanımı bırakıyormuşsun sanırım doktora gitmem gerekiyor mu alıp kullansam olur mu acaba ?
elif2424 BetulDefnee bende bu ay zylnda ya adetin ilk günü başladım ama sanki kanamamı çoğalttı gibi sizde de öyle bişey oldu mu
Bellaprensesveprens Metehand eczaneden direk alabilirsin devlet karşılamıyor özel zaten canım 110 tl ye almıştım ben
Metehand Bellaprensesveprens emzirdiğim için bebeğime sorun olmaz dimi ve kullanırken size bi yan etkisi oluyo mu bazılarına oluyormuş sanırım