Kızlar. Ağustosun 31inde kırkım çıktı 40a kadar ara ara kanamam oldu. Sonra eylülün 3ünde tekrar kanamam oldu 5 gün sürdü. 15 eylülde tekrar kanamam oldu 3 gün sürdü. Bu kanamalar renglmi ? Yani böyle olmasıda normalmi? İlk doğumumda 8 ay regl olmadım o yüzden böyle sürekli kanama olması bana garip geldi 😁