Merhaba bizde alerjik bir rahatsızlığımız olmamasına rağmen dyson aldık ve gerçekten çok başka bir şeymiş. Bulunduğunuz odadaki havayı size tertemiz yapıyor ne bir burun tıkanıklığı, ne rahatsızlık hiçbir şey kalmadı. Bebeğim için de çok faydalı oldu o da çok rahat uyuyor. Bizimkisi sıcak ve soğuk hava da üflüyor. 22.000 TL şuan satışı sanırım.