AlyaaDuru Ademinee zaten doktorumuz verirken çoğu bebeklerin içmediğini dile getirdi canım ama benim kızım biberon kullandığı için içmesi kolay oldu
Hepoyleolurzaten Mamayı ne yaptınız acaba hala var mı elinizde ??? Bize yazdı ama bebeğimin hastalık dönemine geldi paso kustu mama şimdi bitti raporlu olduğu için de daha 1 ay var elinizde varsa duruyorsa yardımcı olabilir misiniz acaba