Alerjikrinit Bir kaç gündür sabaha karşı 4-5 gibi uyanıyor ve kalkıp oyun oynamak istiyor. 19 aydır hiç böyle bir şey yaşamadık , dönemsel mi acaba yoksa uyku fazla mi geliyor anlamadım 2 saat uyuyor gündüz
dilantrkmn Alerjikrinit bizde 18 aylıgız aynı 3-4 arası kalkar 6 ya kadar uyumuyor sanırım ya diş ya da dönemsel dedigin gibi bende 2 saat uyutuyorum gündüz ama artık uyku süreleri fazla mı geliyor anlamış değilim
Alerjikrinit dilantrkmn bizde bir iki oldu dişten dedim uykusunu almıştır dedim ama baya alışkanlık gibi kalkıyor. İzin vermiyoruz geçen gün ağlaya ağlaya salladım sürekli annecim şuan gece uyumamız lazım diyorum ama ağlıyor uyumamak için. Yine de öyle uyutuyorum ama geçmiyor her gece kalkmaya başladı . Benim de aklıma o geliyor ama internette 2 saate normal diyor sizin akşam kaçta uyuyor
Alerjikrinit dilantrkmn var mıdır başka yaşayan ne yapmalıyız bilmiyorum uykusuzluktan başım dönüyor artık