Doğum sonrası yarım çalışma hakkını kullanan var mı aranızda. Ben yarım çalışma hakkımı kullanıyorum ama işe gitmiyorum yıllık izin kullanıyorum. Ücret PTT ye mi yatıyor yoksa iş yerinin maaş kartına mı? Birde PTT ye yatıyorsa eğer ne ödemesi olarak bakacağım sistemden? Bilen varmı 🤷♀️