Hala bezli bi çocuk şu 2-3 gündür tuvalet eğitimi veriyorum gün içinde %70-80 takmıyorum bezini tuvalete git gel alıştırması yapıyoruz. Ama bişey farkettm bezini takar yatırırdım sabaha hep kuru kalkardı gece dün ve bugün hep giyisisine kadar geçmiş idrarı. Niye böyle oldu anlayamadım ya. Stresten mi diyecem neden blmyrm ne güzel kuru kalkıyordu. Sizinde böyle olan varmı acaba