neolmusyaani Sevda676767 çocuklarda dediğiniz morluklar pek iyiye işaret olmuyor ama yetişkinler de bilemiyecem neden olduğunu
Elf_27 Annesinde alın kısmında vardı doktorlar bişey yok dediler en som cildiyeye gitti lenfoma çıktı siz de geç olmadan lütfen bi gidin ya Hematoloji yada cildiyeye ama iyi bi doktora
Lkjhgfdsa Sevda676767 kansızlık arkadaşlar tabi başla belirtiler falan varsa bilemeyeceğim de ben yıllarca çektim bunu çok şükür değerlerim düzelince bir daha olmadı hastahaneye değil sağlık ocağına kan versen bile yerer çocuğunu aşıya falan götürürken baktır bir
Sevda676767 212293 demir ve d vitamini çok çok düşük çıktı, diğer testlerde çok şükür sıkıntı çıkmadı. Bir test daha istedi sonucu geç çıkıyormuş
elif949494 Sevda676767 benim de iki bacağımda hep aynı yer morqrıp durur doktora üşendiğimden gidemedim daha
Elis61 Minikkanarya merhaba. Bende 17 ay omce dogum yaptım. Aynı durum 17 aydır yasıyorum. Bi kaç aydır adet donemi zamanında daha çok oldugunu farkettim. Bir yerde adet zamanında hormonlardan olabileceği yazıyordu. Siz doktora gittiniz mi? Defalarca kan verdim ama geçmezse hematolojiyede gitmek istiyorum