Zlhaanne tugbauzun gece boyu herşeyi denedim en son 3 te uyandırdım meyva püresi yaptım yok yemedi sabah oldu sadece omlet yedi
KeremikoMoM_ Zlhaanne yorucu ancak geçici bir süreçtir benim oğlumda da oluyor diş, atak haftası ya da bazen sadece canı öyle istiyor. Sabredin biraz kendi yesin diye önüne koyun ve zorlamayın
KeremikoMoM_ Zlhaanne bizimde geçen aylarda öyle bir durum oldu ben de çok zorladım ve çok uzun sürdü nerden baksanız 3 hafta falan aç gezdi yeni yeni düzeldi. Bundan sonrasında gönlüne bırakın inanın düzelecek
Dolunayarad Zlhaanne geçiyo benimki 2 gün mama almadı ağzına ve mama ile beslenen bi bebek atak gibi bişi oluyo çocuklarda diş dönemi bide üstelik ama sonra eski haline döndü 2 gün sürdü ağalaga ağlaya kaşıkla frlan soktum ağzına aç kalmasın fdiye
NoOne seboss35 ben kahvaltıda meyve suyu gibi sulandırarak içiriyorum ama siz sulandırmadan da çay kaşığıyla aç karnına verebilirsiniz