4.5 yaşında bir kızım var o kadar hasta oluyor ki her mevsim geçişi mutlaka hasta sorun hasta olması da değil ateşi cikiyor bebeklikten beri aynı asla 4 günden önce dusmez 4. Gün akşama doğru düşüyor daha çıkmıyor ama o 4 gun mahvediyor onu da beni de aman ateşi yüksek amam bişey olacak korkusu tak ediyor canima asla tam olarak düşmüyor bezler koymak, ates dusuruculer,soymak,banyo hepsi geçici cozum ve ateşi düşmüş olarak en fazla 1 saat sonra yine çıkıyor ateşi.. doktora git diyeceksiniz ama o kadar gittim ki ya iki doz dolvem verip yolluyorlae yada musade odasinda islak bez uygulayin düşünce gonderelim diyorlar.biraz dusiyor dolven verip yolluyorlar eve… neden bor ateş 4 gün surer ve asla tam dusmez aklim almıyor tamam savunma ama bişey olacak diyede cok korkuyorum siz ates durumlarinda ne yapıyorsunuz kesin bir cozumunuz varmı onerebileceginiz ufakta bebeğimde var cok zor isim😔